close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נעים להכיר- כוסות חד פעמיות

מערכת שורשז סיוון, תשעה25/05/2015

כלים חד פעמיים הם ססגוניים, צבעוניים ומשמשים למגוון שימושים

תגיות:
כוס חד פעמית מתכלה של חברת רעיונות ירוקים
צילום: יח"צ החברה
כלים חד פעמיים הם ססגוניים, צבעוניים ומשמשים למגוון שימושים הכוללים בין היתר: פיקניקים בחיק הטבע, מסיבות ואירועים, ארוחות חג ושבת וכיו"ב. אין עקרת בית או מארגן אירוע שלא שש להשתמש בהם מכמה סיבות:

ראשית, השימוש בכלים חד פעמיים חוסך את שטיפת הכלים לאחר הסעודה כיוון שניתן להשליך אותם ישירות לפח האשפה. שנית, הכלים הללו מתאימים מאוד לאירוח - ניתן למצוא מגוון עצום של כלים צבעוניים וססגוניים לכל גיל ולכל מטרה: כלי הגשה, כוסות חד פעמיות לשתייה קרה או חמה, ראנרים, מפיות ומפות ססגוניות ועוד. ואם זה לא מספיק, הטרנד החדש בתחום הכלים החד פעמיים הוא כלים מתכלים (אקולוגיים) העשויים מקליפות עצים או עמילן תירס מה שהופך אותם לידידותיים מאוד לסביבה.

אחד האביזרים הנמכרים ביותר בין כלי החד פעמי הוא הכוסות החד פעמיות. ניתן למצוא כוסות המתאימות לשתייה חמה או קרה, כוסות פלסטיק או נייר, כוסות רגילות או מתכלות כשהמכנה המשותף של כולן הוא החיסכון והנוחות.

כוסות חד פעמיות - חלק בלתי נפרד מהמשרד
הכוסות החד פעמיות מהוות חלק בלתי נפרד מפינת הקפה במפעל, עסק או משרד. כל עסק שמכבד את עצמו משקיע בעובדיו ואחד הדברים החשובים הוא ליצור פינת קפה מסודרת ונקיה. לכוסות הללו כמה וכמה יתרונות בפינת הקפה המשרדית:

  1. ניקיון - בתום השימוש הכוס מושלכת לפח האשפה, והמשרד נשאר נקי ומסודר.
  2. חסכון - במקום לרכוש סטים של כוסות רגילות כמספר העובדים, סטים חד פעמיים זולים יותר ובנוסף אין צורך לשטוף כלים לאחר השתייה.
  3. כשרות - מקומות המעסיקים עובדים שומרי מסורת יעדיפו לרכוש כוסות לשימוש חד פעמי המאפשרים לעובדים לשמור על אורח חייהם.

הכוסות כאמצעי מיתוג ושיווק
כוסות לשימוש חד פעמי לא רק מתאימות למסיבות, אירועים או שימוש יומיומי אלא מהוות אמצעי לקידום מכירות. בעלי עסקים רבים מטביעים על גבי כוסות לשתייה חמה או קרה את לוגו החברה ושם העסק כשהפרסום על כוס הפלסטיק או הנייר יכול לחזק את מיתוג העסק או להוות קמפיין מיתוג עצמאי. שיטת פרסום זו מאפשרת שיווק החברה או העסק לקהל לקוחות גדול "בדלת האחורית". כלומר, במקום להשקיע בכרזות ושלטי חוצות - ניתן לחלק כוסות ממותגות בימי עיון, כנסים וסדנאות הן כמתנה ללקוחות והן כמתנה לעובדים. המיתוג על גבי כוס חד פעמית הופך את העסק לגלוי לעין כל.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה